May 10, 2010

FiNaLlYY....


Finally, saya dah ade blog sendiri....:p dah lame teringin nk wat tp mcm xcnfident jee coz saya bkn la pndai sgt bab2 nie n then saya bkn la pndai nk berayat- ayat nie...after bace blog2 org len terasa plak dlm ati best tgk derang syer2 something..n one more thing saya cnfident wat blog nie coz someone ntah dia byk support n nasihat arr 'dia kate dr cni la kta leh study byk bnda n syer ape yg kta tau ngan org len' btw saya wat blog nie bkn la sbb die or sesiape but saya sndiri yg nk wat n dr kate2 die la wat saya rase semangat nk mencuba (wlpon ati nie terasa kerdil dantara blogger2 semua) n then asyik bace org pnye je ape salahnyaa saya mencuba kn..:p mane nk tau blog saya mybe leh jd terfemes blog kee(berangan jee lebih)...InsyaAllah saya akn syer ape yg saya tau or cita ape2 ekk hope ade yg sudi membaca n give me support..saya bdk baru belajar klu salah tlg tunjukkn ek...:)
THANKSSSSS......LUV U ALL
.......Bismillahhirrahmanirrahim bermulalah dunia baru saya.......


2 comments: