July 24, 2011

tiGER bole!!!!


GO Tiger GO!!!!!!!
malaysia bole!!!!

esk kat umah ada kenduri arwah n sambut posa
so semua org sebok2 wat preparation potong2 apa patut utk masak
aku tolong gak ok!!! tp....
tepat kul 7pm terus stop ok!
coz nk tgk bola live singapore vs malaysia
mula2 ok coz malaysia score 1
tgk2 first half ja sngapore score 4 terus! huhu
masok second half....
yeaaaaa credit to safi sali..kunalan..amirul hadi!!
malaysia dpt score 2 lg...
aku melompat terjerit2 srg
aku over gila!!
smpai mak lang aku terkejut n ckp
~oit esk kat umah mak mentua jgn mcm tuh plak~~
hahahahahaha
walaupon malaysia kalah
5-3
alhamdulilah
3 gol pon cukup coz next week game di bukit jalil leh cover balik....

safie sali
kunalan
amirul hadi
mmg power arr!!!


but raja gopal plizzz saya xmau ini keeper!!



xsuka xsuka xsuka dia!!!!!
saya mau khairul fahmi!!!

:p

No comments:

Post a Comment