June 21, 2010

what can i say......




lirik sebenar....

when i see u my heart's on fire....
but u never see my suffering...
u just smile n ask me how i am...
but u don't know...
how wonderful you are...
everybody thinks we are one...
they see u n me together....
friends they ask now when will be the time..
but they don't see you turn away from me...
before i hardly begun...

what can i say...
u make me wait so long...
or how can i make u see...
is there a way to show you well belong..
together forever if only u will agree...

beautiful love you make me wait so long...
or how can i make u see...
is loving now...
to show u will belong...
together forever if only u will agree...

one day u will realize...
just as strong my love is for u...
u will let me hold u in my arms...
then we will be true loves us perfectly..



translate in malay but not direct translate ade menokok nambah ckit ikut sdap ati n rasa...:)

melihat engkau membuatkan hati ini membara
kesengsaraan ini xpernah engkau lihat
engkau hanya mampu tersenyum dan bertnyakan khabar
engkau xpernah tahu
bertapa hebatnya engkau
semua orang fikir kita bersatu
kerna mereka melihat engkau dan aku bersama
sekarang mereka mula bertanya bila akan tiba waktu itu
sebelum aku memulakanya

aku hanya mampu katakan
penantian aku begitu lama
bolehkah aku membuat engkau melihat
bahawa ada jalan untuk tunjukan engkau dan aku bersama selamanya
itupon jika engkau mampu mengatakan ya...

cinta indah kita membuatkanku terus menunggu lama
mampukah aku membuat engkau tahu
bahawa mencintai sekarang
akan tunjukan engkau dan aku bersama selamanya
itupon jika engkau mampu kembali mengatakan ya.....

engkau akan sedar
bahawa cintaku ini hanya untuk engkau
dan membuatkan engkau berada di dalam pelukan ku
maka lengkaplah cinta sejati engkau dan aku..........



No comments:

Post a Comment